Intervención do BNG no pleno da moción de censura

Intervención da voceira do grupo municipal do Bng no pleno da Moción ce Censura. "Confiamos en que este despropósito sexa castigado electoralmente e os partidos implicados non volten ser merecedores da confianza da veciñanza. Confiamos en que se castigue a deslealdade e se opte por respaldar opcións políticas serias e responsables, como o Bng, que respondan con cercanía e traballo, utilizando os seus representantes no Concello, Deputación, Xunta, Estado ou Europa no beneficio dos e das sadense".Intervención da voceira do grupo municipal do Bng no pleno da Moción ce Censura. "Confiamos en que este despropósito sexa castigado electoralmente e os partidos implicados non volten ser merecedores da confianza da veciñanza. Confiamos en que se castigue a deslealdade e se opte por respaldar opcións políticas serias e responsables, como o Bng, que respondan con cercanía e traballo, utilizando os seus representantes no Concello, Deputación, Xunta, Estado ou Europa no beneficio dos e das sadense".
Intervención do BNG no pleno da moción de censura